loading...

خرید هدیه

از کجا می دانید که ازدواج ادامه خواهد داشت؟ هیچ راهی برای نشان دادن علائم دقیق یک ازدواج که به طلاق ختم می شود وجود ندارد ، هیچ کتابی وجود ندارد که حاوی دستورالعمل هایی برای پیش بینی وضعیت زندگی زناشو

نازنین بازدید : 39 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

از کجا می دانید که ازدواج ادامه خواهد داشت؟ هیچ راهی برای نشان دادن علائم دقیق یک ازدواج که به طلاق ختم می شود وجود ندارد ، هیچ کتابی وجود ندارد که حاوی دستورالعمل هایی برای پیش بینی وضعیت زندگی زناشویی باشد و جای تعجب نیست که زندگی خانوادگی یکی از سخت ترین مراحل زندگی است. این کار تلاش زیادی می برد و جزئیات زیادی دارد. هیچ راه حل جادویی واحدی وجود ندارد که اطمینان حاصل کند زندگی مشترک شما به جدایی ختم نمی شود.

زمان طلاق کیست؟

بسیاری از افراد هستند که تمایلی به تمرین ندارند و برای زندگی زناشویی خود تلاش می کنند و به دلیل خستگی و بی حوصلگی یا احساس نیاز به طراوت و تنوع منصرف می شوند. دو نفری که بر اساس عشق غیر منطقی ازدواج می کنند ، نه بر اساس عشق و علاقه واقعی ، شرایط بهتری را برای طلاق فراهم می کنند ، زیرا آغاز زندگی آنها پایه و اساس محکمی نداشته است.

مشکل زندگی مشترک هر چقدر دشوار باشد ، جواب طلاق نیست ، مگر اینکه خشونت و آزار جدی در این رابطه وجود داشته باشد. اگر مشکل شما با همسرتان این است که او در مورد مشکلات زندگی شخصی خود به شما می گوید ، باید برای کمک به یک مشاور یا درمانگر مشورت کنید ، زیرا چنین مشکلاتی همیشه راه حل دارد ، نه اینکه به یک وکیل مراجعه کنید و سعی کنید جدا شوید. از کمک بگیرید همه ارتباطات تفاوت هایی دارند ، فقط گاهی اوقات برای شخص ثالثی که می داند چگونه کار کند لازم است.
کلید حل مشکلات شناخت اصول ارتباطی و ایجاد یک احساس متقابل است که حرفه ای بودن شما شنیده می شود و مورد احترام قرار می گیرد.

اگر فکر می کنید هر دوی شما نمی توانید مهارت خود را ارتقا دهید ، وقت خود را تلف نکنید و از یک متخصص کمک بخواهید تا احساسات و عصبانیت شما را تحت فشار قرار ندهد. اما اگر خیانت ، دروغ مداوم ، خشونت و افترا بخشی از داستان زندگی شماست ، شاید وقت آن رسیده است که به زندگی مشترک خود پایان دهید. این مشکلات را هرگز نباید دست کم گرفت ، زیرا کودکان نیز آسیب خواهند دید.

نصیحت کمکی به شما نکرد

 

آیا شوهرتان به شما خیانت کرده و با شما مشورت کرده و شکست خورده است؟ بسیاری از زوجین پس از دیدن یکی دو بار خیانت به مشاور مراجعه می کنند ، اما اگر خیانت ادامه پیدا کند ، باید تصمیم جدی بگیرید. کسانی که هنوز طرف مقابل را می پذیرند ، حتی پس از فهمیدن اینکه خیانت ها ادامه دارد ، باید بفهمند که چرا هنوز در این رابطه هستند. چنین شخصی ممکن است از عزت نفس بسیار پایینی برخوردار باشد یا از تنها بودن وحشت داشته باشد. اما فردی که به شما خیانت می کند و احساسات شما را نادیده می گیرد باید از زندگی شما حذف شود. باید از خود بپرسید: چه مدت می توانید دوام بیاورید؟

شما به دلایل اشتباه رابطه دارید

 

اگر به زندگی مشترک ادامه دهید زیرا از تنهایی می ترسید و دیگری را دوست ندارید ، پس زندگی مشترک شما تمام شده است. ازدواج فقط به خاطر مجرد نبودن اصلاً درست نیست. بسیاری می توانند برای فرزندان خود ، امنیت مالی و غیره به زندگی خود ادامه دهند. اما با گذشت زمان ، این مسئله احتمالاً تغییر خواهد کرد و سرانجام شوهر شما متوجه خواهد شد که شما او را دوست ندارید. چنین رابطه ای هرگز ادامه نخواهد یافت.

شما خشن می شوید

 

هر نوع خشونت ، چه کلامی ، جسمی یا جنسی ، باید به قانون ارجاع شود و باید وکیل بگیرید. درست است که گاهی مشاوره و درمانگر می توانند در این زمینه کمک کنند ، اما خشونت فیزیکی را به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. اگر شوهرتان شما را مسئول اعمال خود می داند ، شما را تحقیر می کند ، از دوستان و خانواده جدا می کند و هویت دائمی ندارد ، اینها همه زنگ خطر است. اگر فکر می کنید زندگی شما در خطر است ، باید در اسرع وقت از پلیس کمک بگیرید. هیچ کس شما را به درخواست کمک برای نجات خود متهم نخواهد کرد.

شوهرت از تو دزدی می کند

چه زمانی وقت طلاق است؟

دلیل خوب دیگر برای پایان دادن به ازدواج این است که شوهرتان از شما پول بدزدد. اگر شوهر شما قمار باز است ، کار نمی کند و از شما پول نمی گیرد ، وقت آن است که او را از زندگی خود بیرون کنید. به خصوص اگر از مشاور کمک گرفته اید و یا تمام تلاش خود را برای حل مشکل کرده اید ، اما هیچ تغییری نشده است ، باید زودتر به ازدواج خود پایان دهید. مشکلات جدی مانند قمارباز بودن شوهر هرگز بلافاصله حل نمی شوند. ادامه این زندگی خاطرات بسیار بدی را برای شما و فرزندانتان به یادگار خواهد گذاشت که برای همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند.

هیچ صمیمیتی و احساسی بین شما وجود ندارد

زمان طلاق کیست؟

اگر هیچ صمیمیتی بین شما و همسرتان وجود نداشته باشد ، شما در اتاق های جداگانه می خوابید و به نظر می رسد که هر کدام از شما زندگی خود را دارند ، بنابراین شما فقط یک هم اتاقی هستید و هیچ ارتباط عاطفی بین شما وجود ندارد ؛ این اصلاً شوخی نیست. این درمان ممکن است تا حدی به شما کمک کند ، اما احتمالاً پس از مدت کوتاهی به حالت عادی برمی گردد ، بنابراین باید این رابطه را پایان دهید. دلایل جدایی بیش از دلایل ماندن در این رابطه است ، زیرا این رابطه کاملا ناسالم است. به عنوان مثال ، اگر شوهر شما می خواهد شما در خانه بمانید و بچه دار شوید ، اما شما می خواهید تحصیلات خود را ادامه دهید ، در این صورت مشکلی وجود دارد ، اگرچه این دلیل معتبری برای طلاق نیست ، اما اگر ادامه و عواقب درخواست شوهر شما باشد از خانه خارج نشوید و به اصطلاح بنابراین واقعاً انتظارات نامعقولی از شما وجود دارد ، که می تواند دلیل خوبی برای درخواست جدایی شما باشد. خوب است به یاد داشته باشید که شما هرگز نمی توانید کسی را تغییر دهید.

https://safir-ac.ir/چه-زمانی-وقت-طلاق-است؟/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1,430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,462
  • بازدید ماه : 1,432
  • بازدید سال : 3,847
  • بازدید کلی : 12,169